-
Niniejszy Regulamin reguluje zasady korzystania z serwisu internetowego znajdującego się w domenie https://prace-magisterskie.com.pl/ (zwana dalej Serwisem), którego administratorem jest firma MAGOS Magdalena Osica z siedzibą w Mińsku Mazowieckim przy ul. Granicznej 14 zarejestrowana w CEIDG, NIP 822-23-83-431.
-
Zamawiający przekazuje wytyczne i sugestie, według których realizowane są usługi przez firmę MAGOS Magdalena Osica z siedzibą w Mińsku Mazowieckim przy ul. Granicznej 14 zarejestrowana w CEIDG, NIP 822-23-83-431 (zwany dalej Usługodawcą).
-
Wykonywane usługi stanowią tylko pomoc do samodzielnego stworzenia pracy przez osobę Zamawiającą i nie mogą być gotową pracą.
- Odpowiedzialność za wykorzystanie przygotowanych przez Usługodawcę wzorów opracowań na zlecenie Zamawiającego, które jest sprzeczne z przepisami Kodeksu Karnego czy prawem autorskim spoczywa na osobie Zamawiającego.
-
Zamawiającymi mogą być osoby fizyczne, które są pełnoletnie i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
-
Usługodawca za pomocą Serwisu oferuje świadczenie usług na odległość związanych z redagowaniem tekstów na zamówienie.
- Usługi MAGOS Prace Dyplomowe należy traktować w kategoriach doradztwa edukacyjnego, ukierunkowującego Zamawiającego merytorycznie, językowo i stylistycznie w ramach umówionego zagadnienia.
-
Realizacja usług świadczonych przez Usługodawcę odbywa się etapami ustalonymi indywidualnie z Zamawiającym.
-
Za początek realizacji zleconych usług uznaje się wpłynięcie ustalonej kwoty zaliczki na rachunek bankowy Usługodawcy.
-
Kwota za realizację usługi naliczana jest w sposób indywidualny pomiędzy Zamawiającym a Usługodawcą.
-
Rozliczenie za wykonanie usługi przez Usługodawcę odbywa się w sposób ratalny lub za całą usługę. Wybór rozliczenia pozostawiany jest w gestii Zamawiającego.
-
Zamawiający każdorazowo ma obowiązek przesłania potwierdzenia przelewu za dany etap zamówienia na adres poczty elektronicznej Usługodawcy. Jeżeli potwierdzenie nie zostanie przesłane, zlecenie może nie zostać wykonane w terminie – za co Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności. Konto bankowe, na które dokonywać należy wpłat, nie jest stale monitorowane.
- Po otrzymaniu potwierdzenia dokonanej wpłaty Wykonawca potwierdza e-mailowo rozpoczęcie wykonywania zlecenia.
- Zlecenia realizowane są po zatwierdzeniu planu pracy i innych wytycznych. Brak zatwierdzonego planu pracy uchyla zasadę o bezpłatnych poprawkach.
-
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
-
Podstawą realizacji usługi jest zawarcie umowy na odległość w formie umowy o dzieło pomiędzy Usługodawcą a Zleceniodawcą.
-
Za realizację każdej usługi Usługodawca wystawia rachunek będący potwierdzeniem realizacji zlecenia.
-
Jakiekolwiek zmiany w harmonogramie mogą zostać ustalone jedynie po uzyskaniu zgody Zamawiającego, a ustalenia z tym związane wymagają zachowania formy korespondencji elektronicznej.
-
Odpowiedzialność za dokonanie zmian w harmonogramie obciąża wyłącznie Zamawiającego i zobowiązuje się on do poniesienia wszelkich wynikłych z tego kosztów w wysokości ustalonej pomiędzy stronami.
- Terminy odbioru opracowania ustalane są między Stronami przy składaniu zamówienia.
-
Całe zamówienie zostanie przesłane Zamawiającemu, gdy ten uiści całą kwotę należności za opracowanie zlecenia.
-
Odbiór prac przez Zamawiającego następuje wyłącznie za pośrednictwem korespondencji elektronicznej.
- Format przesyłanego pliku, to .doc, .docx, .pdf, .xls, .ppt bądź inny, który zostanie ustalony pomiędzy Usługodawcą a Zleceniodawcą.
- Zleceniodawca ma prawo żądać dokonania poprawek od Usługodawcy w wyznaczonym przez Usługodawcę terminie. Termin wnoszenia poprawek wynosi 7 dni roboczych. Zgłoszone poprawki powinny dotyczyć kwestii merytorycznych oraz językowych. Na zgłaszanie poprawek Zleceniodawca ma 30 dni od momentu uzyskania całości lub części zlecenia.
- Po upływie terminu zgłaszania bezpłatnych poprawek MAGOS Prace Dyplomowe zastrzega sobie prawo do pobierania opłat za wykonanie poprawek lub prawo odmowy ich realizacji.
- Darmowe poprawki realizujemy jedynie dla tekstów tworzonych od początku przez nas. Poprawki oznaczają usunięcie błędów lub niewielkiego braku merytorycznych kwestii. Przez poprawki nie rozumie się dopisywania nowych stron. Za każdą nową dopisaną stronę Zamawiający jest zobowiązany zapłacić według ustalonej wcześniej kwoty za jedną stronę maszynopisu.
- Pozostałe poprawki, które nie wynikają z błędów Usługodawcy, a są wynikiem zmian decyzji promotora, czy decyzji Zleceniodawcy, dokonanych po wcześniejszych ustaleniach, zawsze będą odpłatne. Również poprawki zwiększające objętość pracy, dokonywane po jej napisaniu lub w trakcie pisania, w wyniku dopisywania zagadnień wskazanych przez Zleceniodawcę lub promotora, są płatne według ustalonej stawki za stronę.
- Uwagi i wskazówki dotyczące poprawek należy przesyłać w formie skanów, zdjęć kartek z uwagami promotora lub w pliku w wersji elektronicznej, w formie dokładnego opisu, z podaniem numeru strony, numeru akapitu, numeru przypisu itd. Należy przesyłać skany i zdjęcia w pliku o maksymalnej wielkości 25 MB. Wszystkie materiały przesłane przez Zleceniodawcę powinny być dobrej jakości, zawarty w nich tekst musi być czytelny. Na konsultacjach z promotorem należy uzyskać pełne, jasne i wyczerpujące informacje dotyczące jakichkolwiek zmian w pracy. Za wprowadzanie nawet nieodpłatnych poprawek z tekstu, który jest „nabazgrany" przez promotora na kartkach i nie da się z niech nic odczytać, pobierana zostanie dodatkowa opłata lub ewentualnie wytyczne te mogą nie zostać wprowadzone.
- Określona liczba stron w ofercie dla zlecenia jest szacunkowa, może ulegać wahaniom. Trudno jest jednoznacznie, przed rozpoczęciem procesu twórczego, przewidzieć wynik końcowy. Niemniej jednak Usługodawca przykłada największą staranność do zbliżonej liczby stron z początkowych ustaleń.
- Zleceniodawca ma obowiązek dostarczyć wszelkie niezbędne informacje i źródła na podstawie, których zlecenie powinno powstać, a przede wszystkim narzędzia badawcze i wyniki (jeśli zlecenie tego wymaga). W innym wypadku Usługodawca korzysta z dowolnych źródeł, a zrealizowane przez Usługodawcę badanie wjest fikcyjne. Ponad to obowiązkiem Zleceniodawcy jest dostarczenie wymagań edytorskich jeszcze przed rozpoczęciem realizacji zlecenia. W chwili, gdy nie zostaną dostarczone szczegółowe informacje edytorskie, wówczas teksty pisane są wg standardów, czyli: czcionka 12 TNR, wyjustowany, interlinia 1,5, marginesy 2,5; 2,5; 2,5; 3,0; przypisy czcionka 10 TNR, wyjustowany, interlinia 1,0. Dostarczenie wymogów w trakcie lub po skończonej realizacji może skutkować naliczeniem dodatkowych opłat związanych z dostosowaniem do wskazanych wymogów.
- Poszczególne części zlecenia wysyłane są partiami. Istnieje możliwość złożenia zamówionej pracy w jeden dokument gotowy do druku przygotowany według dostarczonych nam wymagań edytorskich. Jest to usługa dodatkowo płatna, według ustalonej stawki, nieobowiązkowa.
- Przystępując do współpracy z MAGOS Prace Dyplomowe Zamawiający przyjmuje do wiadomości, że zamawiane opracowanie jest kompleksowym opracowaniem tematycznym, całościowym przedstawieniem określonego zagadnienia w oparciu o ogólnodostępną literaturę, wyrażonym w postaci cytatów i parafraz, i należy je traktować jako materiał pomocniczy, punkt wyjścia do napisania własnej, samodzielnej pracy.
- Zleceniodawca ma prawo zwrócić się do Usługodawcy o informację na temat etapu realizacji zlecenia. Przy pisemnej formie Usługodawca udziela takiej informacji w ciągu maksymalnie 24 godzin. Brak kontaktu z Usługodawcą może spowodować zatrzymanie realizacji zlecenia.
- Materiał powstaje w sposób zgodny z prawem poprzez napisanie, zredagowanie i korektę. Materiały edukacyjne podlegające sprzedaży nie są plagiatem. Zamawiający może dokonać ich weryfikacji na stronie plagiat.pl. Tylko weryfikacja na plagiat.pl jest wiążąca w ramach niniejszej współpracy, a sprawdzanie tekstu w innych programach lub systemach, nie jest uwzględniane przez Usługodawcę i nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony zamawiającego. Jeżeli raport ze strony plagiat.pl, wygenerowany w okresie współpracy, stwierdza, że tekst nie jest plagiatem, oznacza to, że Usługodawca wykonał usługę właściwie.
- Zamówione opracowanie ma charakter informacyjny, wzorcowy i stanowi jedynie poradę naukową. Materiał ten nie jest pracą dyplomową, ani częścią pracy dyplomowej. Nie może być wykorzystywany jako element składowy pracy dyplomowej. Nie może być wykorzystany do egzaminu dyplomowego, ani w celu zaliczenia przedmiotu czy też uzyskania tytułu zawodowego. Praca dyplomowa jest bowiem przede wszystkim samodzielnym dziełem naukowym.
- Osoba, która wykorzystuje materiał edukacyjny niezgodnie z prawem, traci możliwość uzyskania korekt oraz dalszych konsultacji. Może również zostać pociągnięta do odpowiedzialności karnej. Wykonawca może również zażądać usunięcia skutków naruszenia prawa, a w razie niemożności ich usunięcia, może zażądać odszkodowania w kwocie nie mniejszej niż 100 zł netto za każdą stronę A4.
- Materiały edukacyjne udostępniane w ramach niniejszej współpracy, mają charakter powtarzalny. Ich fragmenty są wykorzystywane do tworzenia kolejnych opracowań i projektów.
- Usługodawca zastrzega, że przygotowane przez niego opracowania są tylko i wyłącznie wzorami prac naukowych, które powinny posłużyć Zleceniodawcom jako podstawa dla ich nowych tekstów. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu jakiegokolwiek sposobu wykorzystania przygotowanych przez Usługodawcę wzorów przez Zleceniodawców bądź osoby trzecie, którzy podejmują dowolne działania wyłącznie na własną odpowiedzialność.
Należy pamiętać o konieczności przestrzegania obowiązujących w Polsce przepisów prawa, w tym także zapisów Prawa Autorskiego oraz art. 272 k.k.
- Cena usługi jest ustalana indywidualnie z Zamawiającym
- Cena usługi uzależniona jest od terminu realizacji zlecenia, objętości i poziomu skomplikowania.
-
Świadczone usługi są odpłatne i ustalane indywidualnie pomiędzy Usługodawcą a Zamawiającym. Minimalny koszt zredagowania jednej strony A4 (1800 znaków) przy zachowaniu pisarskich standardów, tj. czcionka TNR 12 i marginesy L 3,5 cm, pozostałe po 2,5 cm, wynosi 25 zł, ale nie jest to sztywna cena, ponieważ jest uzależniona od czasochłonności zlecenia i stopnia jego skomplikowania, w związku z czym może ona ulec zmianie.
-
Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty niezwłocznie po złożeniu zamówienia na numer konta bankowego: 63 1050 1490 1000 0097 3427 1944. Zastrzegamy sobie prawo do rozwiązania umowy ze Zleceniodawcą w przypadku nieterminowego regulowania płatności.
-
Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji zamówienia, po jego choćby częściowym wykonaniu przez Usługodawcę, nie zwalnia z uiszczenia opłaty zgodnej z cennikiem. Uiszczona opłata za jakąkolwiek część zlecenia, w przypadku rezygnacji z dalszych usług świadczonych przez Serwis, nie podlega zwrotowi.
-
W przypadku dokonania zmiany zasad odpłatności za usługi świadczone przez Usługodawcę, do Umów zawartych przed dokonaną zmianą stosuje się regulacje dotychczasowe.
- Redakcja Serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany ceny usługi, która pojawia się w dziale cennik i formularz zamówienia. Przy czym z tego prawa możemy skorzystać tylko przed dokonaniem pierwszej wpłaty przez Zleceniodawcę, a po wpłacie nie mamy takiego prawa.
- Po zapytaniu skierowanym do Usługodawcy pisemnie, za pośrednictwem formularza kontaktowego, Zleceniodawca otrzyma od Usługodawcy informację o całkowitej cenie usługi. Cena ta będzie podstawą do obliczenia zaliczki, pozostałej kwoty należnej i ewentualnych rat, w których będzie opłacana kwota należna. W zależności od treści zapytania Zleceniodawcy oraz czasu obowiązywania ewentualnych promocji, Zleceniodawca otrzyma informację o Cenie Standardowej i Cenie Promocyjnej, a także o wysokości upustu (jako procentowa wartość określająca różnicę pomiędzy Ceną Standardową i Promocyjną).
- Rozszerzenie zamówienia lub zmiana jego struktury na życzenie Zamawiającego, podlegają dodatkowej opłacie, w cenie ustalonej z Zamawiającym przy przyjęciu zlecenia lub wycenianej indywidualnie, jeżeli zastosowanie takiej ceny nie będzie możliwe.